Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Хренова В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Хренова В. В. 
Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва") [Електронний ресурс] / В. В. Хренова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 440-447. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_94
Розглянуто проблему створення ситуаційних тестових завдань як засобу діагностики рівня сформованості предметних компетенцій студентів-майбутніх учителів технології, що навчатимуть учнів старшої школи основ швейної справи. Проведено аналіз і визначено сутність понять "тест", "тестування". Подано класифікацію тестів за характерними ознаками. На підставі аналізу наукових публікацій з досліджуваної тематики з'ясовано види тестів, які доцільно використовувати як засіб діагностики компетенцій майбутніх вчителів технологій профільної школи. Розроблено та представлено компетентнісно-орієнтовані ситуаційні тестові завдання (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва").Проанализирована проблема создания ситуационных тестовых заданий как средства диагностики уровня сформированности предметных компетенций студентов – будущих учителей технологии, которые будут обучать учащихся старших классов основам швейного дела. Осуществлен анализ и определена сущность понятий "тест", "тестирование". Представлена классификация тестов по характерным признакам. На основании анализа научных публикаций по исследуемой тематике определены виды тестов, которые целесообразно использовать как средство диагностики компетенций будущих учителей технологий профильной школы. Разработаны и представлены компетентностно-ориентированные ситуационные тестовые задания (на примере дисциплины 'Основы швейного производства").The article deals with the creation of situational tests as a means of diagnosing the level of formation of subject competencies students-future teachers technology that will teach high school students the basics of sewing business. It analyses the essence of the concepts of "test", 'testing". Based on the analysis of scientific publications in the studied subjects found type tests that can be used as a tool for diagnosing competencies of future teachers technology specialized schools. Competence-oriented situational test tasks (by the example of the subject Fundamentals of Sewing Production) are developed and presented.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.299 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Хренова В. 
Розвиток критичного мислення майбутнього учителя технологій профільної школи шляхом застосування навчальної стратегії "Бортовий журнал" [Електронний ресурс] / В. Хренова // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2012. - № 6(1). - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_6(1)__14
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.956 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Хренова В. В. 
Структура предметних компетентностей учителя технологій (з основ швейної справи) профільної школи [Електронний ресурс] / В. В. Хренова // Ученые записки Крымского инженерно-педагогического университета. - 2014. - Вып. 45. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VzKipu_2014_45_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.508 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Хренова В. В. 
Модель фахової підготовки майбутніх учителів технологій до викладання у старшій школі основ швейної справи [Електронний ресурс] / В. В. Хренова // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 42(2). - С. 274-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_42(2)__68
Попередній перегляд:   Завантажити - 335.956 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Лівшун О. 
Особливості використання інноваційних технологій, форм та методів у професійній підготовці майбутнього вчителя трудового навчання до викладання художньо-технічних дисциплін [Електронний ресурс] / О. Лівшун, В. Хренова // Педагогічний дискурс. - 2017. - Вип. 22. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_22_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.095 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Хренова В. В. 
Профільне навчання: основні підходи до змісту та ознак [Електронний ресурс] / В. В. Хренова // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 330-334. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_80
Попередній перегляд:   Завантажити - 257.936 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Хренова В. В. 
Сучасні теоретико-методологічні підходи до фахової підготовки майбутніх учителів технологій [Електронний ресурс] / В. В. Хренова // Педагогічний альманах. - 2018. - Вип. 37. - С. 210-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2018_37_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 637.799 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Хренова В. В. 
Організація освітнього середовища для художньо-творчої діяльності [Електронний ресурс] / В. В. Хренова, О. В. Лівшун // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 2(1). - С. 165-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2018_2(1)__24
Попередній перегляд:   Завантажити - 917.426 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Хренова В. В. 
Особливості семантики та способи художньої реалізації базового концепту мати в поезії Лева Евгеніуша Венглінського [Електронний ресурс] / В. В. Хренова // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. - 2019. - № 17. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apftp_2019_17_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 413.015 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Хренова В. 
Традиції та новаторство в декоративному мистецтві фелтингу [Електронний ресурс] / В. Хренова // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2020. - Вип. 11. - С. 99-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2020_11_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 404.162 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Хренова В. В. 
Інклюзивна освіта в умовах нової української школи: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] / В. В. Хренова // Education and pedagogical sciences. - 2020. - № 1. - С. 3-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2020_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.482 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Хренова В. В. 
Аналіз психологічного виміру свідомості особистості в контексті застосування інформаційно-комунікаційних технологій та освітньої модернізації: перспективи на основі європейського досвіду [Електронний ресурс] / В. В. Хренова. // Педагогічна Академія: наукові записки. - 2023. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pasn_2023_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 372.312 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Хренова В. В. 
Вплив інклюзивного навчання на соціально-емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство [Електронний ресурс] / В. В. Хренова, О. М. Кас’яненко, О. О. Стоколос-Ворончук. // Педагогічна Академія: наукові записки. - 2024. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pasn_2024_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.47 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського